dimecres, 10 d’abril del 2013

Musicalment

Últimament estic molt musical. L'altre dia en parlàvem i és aquest poder que té la música el que m'enganxa, una veu, una nota, un instrument que toca just allà on ha de tocar. A vegades ens fa mal perquè no volem ser tocats en aquell punt, és tanta l'energia concentrada que la sola insinuació d'una carícia ens estremeix tot el cos, i apaguem, com si les orelles fossin les úniques que poden sentir, com si l'oïda fos l'únic òrgan sensual.

Avui em sotmeto a peterbroderickoteràpia. Toca'm, et deixo. I si fa mal aclucaré els ulls i em mossegaré els llavis, tancaré els punys i contrauré músculs, els pèls s'alçaran i alguna llàgrima solitària em rondarà les galtes, però potser serà aquest dolor el que em guarirà. Benvolgut, dolor.


2 comentaris:

  1. Like Beethoven said, "Music is the mediator between the spiritual and the sensual life"

    It has the power to put our inner strings on vibration...

    And, on a not-totally-unrelated topic, this guy is good!

    ResponElimina
  2. Ha ressonat.

    delesparaules

    ResponElimina