dimarts, 28 de maig del 2013

crear

em té enganxada... 

2 comentaris:

  1. totalment enganxada, diria jo...

    tant de bo totes les addiccions fossin com aquesta...

    ResponElimina
  2. Ester, sóc la Elena! Són les teves mans aquestes oi? Es que m'agrada molt fer fotos a les mans amb la peça que s'està fent. Així ja sé qui ets! Es que mai m'enrecordo dels noms de la gent fins que no la veig vint vegades : (

    Sí, tot aquest món hand-made enganxa molt...
    El teu ja es veis que estava quedant maquíssim, jo encara no he retocat el meu, però ho faré aviat.

    Aquest diumenge vaig apendre a fer ganxet, doncs com sóc esquerrana ningú em podia ensenyar amb aquesta mà, però m'ho vaig proposar amb la dreta i ho he aconseguit! Així que, per si en tenia pocs, ara tinc un nou vici i crec que aquest és dels més forts : )

    Un petó i ens veiem per aquí o en un altre curset ;)

    ResponElimina