dimarts, 6 de novembre del 2012

Bany de tardor



que no em cal obrir els ulls
                per sentir el tacte a les meves mans... 


que no em cal obrir els ulls, 
               per sentir les onades sota la meva pell... 


que no em cal obrir els ulls, 
               per sentir la calor d'un bany de tardor... 




que no em cal obrir els ulls, 
                         però ho faré

                                   només perquè tu puguis veure el blau, i amb ell, 
                                                        submergir-te amb mi mar endins...

4 comentaris:

  1. tiririiiiiiitiiii

    ;-)

    que beeeee!!!

    ResponElimina
  2. Trobo que està prou calenta l'aigua per ser novembre.....

    delesparaules

    ResponElimina
  3. Res millor que un bany de tardor, avui he osmiat amb tu, que curiós

    ResponElimina
  4. m'hagués encantat poder anar a perdre'm a "l'etern refugi".

    m'agrada l'entrada... i els llençols... són tan mítics...

    ResponElimina