dimecres, 5 de desembre del 2012

ganes de

encendre una espelma, sentir les onades, tancar els ulls, aixecar el mentó, inspirar i cridar, ballar des del lluny  fins a tocar, soledat compartida, contracció final, no... el que jo vull, és en un altre, és el crit inspirat a la orella, el pes sobre els braços, obrir els ulls sota la llum del Sol, o de la Lluna, perdre'm en el detall, sentir la pèrdua en el detall, en el meu detall, contenidor del tot, de jo, unitat... que et busco, però no et trobo... les notícies sonen fortes, fan de música ambiental, avui no m'interessen, ahir sí... 

1 comentari:

  1. Des del lluny fins a tocar. Tot, jo, unitat. Duplicitat. Espelmes no, sisplau. Lluna, Sol, sí. Notícies? Què passa amb les notícies? Res. Troba't, hi ets.

    delesparaules

    ResponElimina